Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Jurnal poetic - 14 decembrie 2010 - Lucretia Ionescu Buiciuc

14 Décembre 2010, 16:48pm

Publié par Mirela

VALSUL VIEŢII

 

 5259940919_c4e3035f1b.jpg

 

Trupul acoperit de nisipul fierbinte al amăgirii

pluteşte pe aceeaşi apă împovărată de ani.

                                     ***

La casa sufletului am văzut pomii înfloriţi

într-o noapte adâncă de prea mult dor.

                                      ***

Am vrut să cânt iubirea şi noaptea iubirii

dar privighetoarea a spart tăcerea cu trilul ei..

                                      ***

Cântecul meu şi cântecul de argint al păsării

au înflorit lăcrămioarele într-o singură rugăciune

                                      ***

Am vrut să cânt uitarea şi durerea uitării

dar luceferii s-au stins înainte de vreme

                                      ***

Între cer şi pământ, de pra multă singurătate,

asfinţirea uscase şi ultima alunecare de lacrimă.

                                      ***

Cântecul sorţii îl deapănă noaptea şi ziua

la o întretăiere de cruci bătute de vânt

pe care, din întâmplare, scrie numele meu.

 

Lucreţia Ionescu Buiciuc

Commenter cet article