Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 10 octombrie 2009, Olga Alexandra Diaconu

10 Octobre 2009, 18:11pm

Publié par Mirela

JURNAL POETIC -  10 octombrie 2009
Oferit astăzi de...
 Olga Alexandra Diaconu





INVITAŢIA LUI IISUS LA CER

 

Nu în genunchi

veţi sta de-acum

ci în picioare

de veţi şti

Cerul deschis

să îl priviţi

 

Nu sclavi vă vreau

ci doar copii

ce cu iubire

Mă desfată

 

Mă veţi cunoaşte

prin iubire

doar ea vă este

taina Firii

 

Iubind

vă veţi găsi pe voi

şi de Pământ veţi fi desprinşi

 

Ca pomii-n floare veţi fi ninşi.

                                                          3. III. 2004



MI-E INIMA UN TEMPLU

   

Mi-e inima un templu

şi cugetul mi-e preot

şi simt cum în lumină

biserică devin

şi candelă aprinsă

să ard în rugul veşnic

al focului divin

 

Presimt ca o scânteie

divinul cum îl port  -

în El e adevărul

a toate şi a Tot.

                                      2. VII. 2004




RUGA JIDOVULUI RĂTĂCITOR

 

O, Doamne,

dă-mi un bob zăbavă

în fuga mea

de ani şi ani

Mi-a devenit credinţa dar

nu mi-a fost fuga în zadar

 

Nu mi-a fost fuga-n risipire:

Duhul cel Sfânt s-a pogorât

şi Tu ai devenit ivire

 

Nu mi-a fost fuga în zadar:

când Duhul Sfânt încet se lasă

mi-e inima o liturghie

şi Tu din Ceruri Te pogori

divina mea Epifanie.

                                         8.I. 2005


Autor: Olga Alexandra Diaconu


Commenter cet article