Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Rugaciune pentru pace - Nichifor Crainic

3 Avril 2022, 18:34pm

Publié par Mirela

Rugaciune pentru pace - Nichifor Crainic

Rugăciune pentru pace

de Nichifor Crainic

 

Slavă Ție, Doamne, pentru-această noapte.

Somnul meu în unda lunii s-a scăldat,

Din abisul păcii somnului i-ai dat

Deslegări de taine prin năluci de șoapte,

Slavă Ție, Doamne, pentru-această noapte!

 

Semăna cu noaptea umilinței nașteri

Când ai rupt pecetea vechiului blestem,

Pacea Ta-nstelând-o peste Betleem

Și vărsând lumina veșnicei cunoașteri

Seamănă cu noaptea umiliței nașteri.

 

Îngerul lăsa porțile-ntr-o parte,

Cântec fără sunet Te slăvea-n sobor,

Unduiau azurul aripi fără zbor,

Când spre-abisul păcii, năzărit departe,

Îngerul lăsase porțile-ntr-o parte.

 

Doamne, dă-mi și mie pacea Ta cerească,

Miezul de tăcere al strigatei vieți

Care-nflăcărează din fricoși profeți,

Măduva ce-mpige vârful să-nflorească,

Doamne, dă-mi și mie pacea Ta cerească.

 

Dă-mi și mie pacea inimii, Stăpâne,

Flacăra ce nu se zbate-n uragan,

Să răzbesc războiul duhului dușman,

Căci țărâna trece, sufletul rămâne,

Dă-mi și mie pacea inimii, Stăpâne.

 

Tu, răcoarea celui ars pe rug, Iisuse,

Și dulceața celui sfâșiat de leu,

În arena morții, Dumnezeul meu,

Fii și răsăritul vieții mele-apuse,

Tu, răcoarea celui ars pe rug, Iisuse!

Commenter cet article