Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Fie-mi

24 Février 2022, 16:23pm

Publié par Mirela

Fie-mi

Fie-mi

 

Fie-mi îngăduit să trăiesc,

Până când voi învăța să fiu vie și

Până când voi învinge timpul pentru totdeauna.

 

Fie-mi îngăduit să clipesc printre lacrimi

În care să fie ascunsă esența fericirii.

 

Fie-mi îngăduit să iubesc

Dincolo de distanță și de circumstanțe,

Atât de tare, încât să nu mă poată atinge

Nicio tristețe sau descumpănire.

 

Fie-mi îngăduit să mă doară

Frumusețea unei priviri care se dăruiește pe sine, întreagă.

 

Fie-mi îngăduit să las să plece din suflet toate fricile,

Ca niște zmee înălțate spre altarul cerului.

 

Fie-mi îngăduit să sper, flămândă de adevăr,

Înțelegând de ce m-ai creat ACUM, AICI.

 

Fie-mi îngăduit să Te văd,

Înainte de a mă desfăta de Tine, în eternitate.

 

(Mirela Șova)

Commenter cet article