Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Rugaciune personala in Postul Mare - Mirela Sova

3 Mars 2012, 21:59pm

Publié par Mirela

 3487183520_7a36936123.jpgRugăciune personală în Postul Mare

 Mirela Șova

 

 


Învață-mă să fiu a Ta

Să mă deschid iubirii veșnice

În această primăvară,

În acest Post...

Învață-mă să răsar,

Să cresc, să înfloresc,

Să nu-mi fie frică de nimic,

Chiar de mi s-ar scutura petalele,

Chiar de n-ar mai rămâne din mine nimic,

Decât un fir de polen luat de

Vântul iubirii

și purtat la sânul Tău, în Rai...

Învață-mă ca pe un copil cuminte

Sau obraznic sau oricum,

Ce așteaptă un sărut de noapte bună,

Cu deplina încredințare că e iubit

și că așa se va trezi,

scăldat într-o privire de iubire

A Ta.

Commenter cet article