Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

De unde stiu ca Dumnezeu ma iubeste?

2 Mars 2012, 19:05pm

Publié par Mirela

 5396797055_fce3305dcd.jpgDe unde știu că Dumnezeu mă iubește?

 

 

Elevi de clasa a V-a ne răspund:

 

...Mi-am dat seama că Dumnezeu mă iubește pentru că în orice se întâmplă El mă ocrotește, dar și pentru că mereu îmi răspunde la rugăciuni.

 

...pentru că Dumnezeu Și-a răstignit singurul Său Fiu pentru păcatele oamenilor.

 

...deoarece L-am visat spunându-mi că ține la mine; pentru că îmi spun rugăciunile în fiecare noapte și îi spun totdeauna noapte bună.

 

...Eu simt că este mereu cu mine și mereu mă iubește.

 

...Eu știu că mă iubește pentru că simt și vorbesc cu el prin rugăciuni, când mă duc la culcare.

 

...Eu cred că Dumnezeu mă iubește, deoarece Dumnezeu este Tatăl nostru, al tuturor. Eu cred în Dumnezeu și Îl simt mereu aproape de mine. Dumnezeu îi iubește pe toți, chiar și pe cine nu crede în El.

 

...Dumnezeu iubește fiecare persoană în parte, sperând că ea se va alătura Lui. Dacă Dumnezeu nu ne-ar fi iubit, nu s-ar fi chinuit să răspândească creștinismul în toată lumea.

 

...fiindcă simt că El este în inima mea și mă ajută la ce-I cer.

 

...Eu știu că Dumnezeu mă iubește din Biblie, de la biserică, de la părinți și de la ora de religie. Câteodată Îl simt că e acolo, cu mine, și mă bucur.

 

...după părerea mea, Dumnezeu mă iubește pentru că merg la biserică, mă rog, îmi iubesc aproapele și respect în mare parte poruncile Domnului (pentru că toți mai facem și greșeli). Mai cred asta și pentru că Dumnezeu iubește pe oricine este creștin, pe toți fiii și fiicele Sale. J

 

...mi-am dat seama că Dumnezeu mă iubește pentru că: aproape mi-am terminat un download, aproape toate răspunsurile mele la testul de istorie au fost bune și pentru că am luat zece la educație fizică.

 

...eu cred că Dumnezeu își arată iubirea față de noi prin minunile făcute pentru omenire și pentru că S-a răstignit pentru noi.

 

...eu știu că Dumnezeu mă iubește deoarece: mă ferește de accidente, mă ajută la școală și în viață, am părinți și bunici minunați, mă ajută să îmi dau seama ce trebuie să fac pentru a fi bine.

 

...Dumnezeu mă iubește deoarece eu și familia mea suntem sănătoși, bucuroși, iar eu iau note bune.

 

...Știu că Dumnezeu mă iubește deoarece mi-a dat viață, familie bună, colegi buni etc. Și mă ajută mereu.

 

...pentru că a încercat să-i facă pe oameni să înțeleagă ce este mai bine pentru ei.

 

...mi-am dat seama că Dumnezeu mă iubește, deoarece la necaz m-a ajutat. Mi-a dat putere.

 

...prin faptul că mi-a dat viață și fiindcă mă ține în viață.

 

...Cred că Dumnezeu mă iubește pentru că mă ajută, aduce fericire și este mereu lângă tine.

 

...Îți dai seama că te iubește atunci când dorințele cele mai importante pentru tine sunt îndeplinite, dar și fiindcă Dumnezeu i-a învățat pe oamenii din trecut cum trebuie să fie cu adevărat creștini. Și așa am ajuns și noi, cei de astăzi, să fim învățați despre credință, spovedanie, Împărtășanie, Botez.

 

...pentru ceea ce îmi oferă zi de zi și pentru că am o mamă iubitoare.

Commenter cet article