Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Pseudopsalmi - V - de Marcu Dimitrie Jura

12 Janvier 2012, 15:20pm

Publié par Mirela

Pseudopsalmi

’’Poezia e o rugăciune, modul meu cel mai sincer de a vorbi cu Dumnezeu.’’

V

Doamne

Am oprit lacrima în colţul ochiului

Fiindcă mi-e milă de obraz

De-atâtea lacrimi curse are două şanţuri adânci

Mi-e milă şi de buze

De bărbie

Şi-n plus mi-e milă de pământ

De-o vreme e tot beat de câte lacrimi i-am dat să bea

Măi

Doamne

Zi şi Tu

Ce-aş fi putut să fac

Ce-aş-fi-pu-tut-să-fac

Dar uite că acum mie milă şi de ochi

Din cauza lacrimii ăsteia

A început săracul să plângă

Şi plânge

Doamne

Plânge

Nu aşa

Plânge ca un bărbat

Măi

Doamne

Ce să-i fac

Dacă aşa a mai ajuns şi lumea asta

Că nu mai ai unde să verşi

O lacrimă

vesnicie-pe-munte.JPG
Commenter cet article