Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Jurnal poetic - 6 februarie 2010 - Mihaela Slaina

6 Février 2010, 15:44pm

Publié par Mirela

Te-am pierdut...

 

- Duhului Sfânt -

 

 

 

 

 

Te-am pierdut... cum pierde cerul,

 

Multe stele într-o noapte,

 

Te-am pierdut, cum pierde timpul,

 

Clipe dulci şi minunate…

 

 

Te-am pierdut... cum pierde omul,

 

Rugăciunea, făr' să ştie...

 

Te-am pierdut, cum pierde pomul,

 

Câte-o frunză, ruginie…

 

 

Te-am pierdut... cum pierde marea,

 

Printre stânci, câte un val…

 

Te-am pierdut, cum pierde zarea,

 

Câte-un munte, câte-un deal…

 

 

Te-am pierdut... cum pierde omul,

 

Câte-o zi, fără de ştire…

 

Te-am pierdut, cum pierde dorul,

 

Câte-un drag, câte-o iubire…

 

 

Te-am pierdut... cum pierde mintea,

 

Un gând bun, care adună…

 

Te-am pierdut, cum pierde gura,

 

Aruncată, -o vorbă bună…

 

 

Te-am pierdut... din al meu suflet,

 

Bucurie... Nerostită...

 

Şi-acum plâng... fără răsuflet…

 

Inima... mi-e pocăită…

 

 

Te-am pierdut... Duhule Sfinte,

 

Vino iar de mă învie!

 

Nu lăsa, că mă cuprinde

 

Neagra moarte!... stă să vie…

 

 

Te-am pierdut... Dulce Iubire...

 

Te-am pierdut... Blândă Lumină...

 

Vino … Te chem ca pe-un Mire…

 

Recunosc, c-am fost de vină…

 

 

 

Autor: Mihaela Slaina

Commenter cet article