Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Jurnal poetic - 23 decembrie 2010 - Valentina Becart

23 Décembre 2009, 16:38pm

Publié par Mirela

Tărâmuri albe

 

 


Când m-am trezit

în zori

ningeai...

şi-atât de tandru

pe ram de gând

mi te-aşezai

 

 

Fulguiai...

şi mă chemai

în dansu-ţi pur

m-ademeneai

şi-n tăcerea tăinuită...

mi te strecurai...

 

 

Şi-n iubire albă

sufletul pustiu

îmi îmbrăcai...

şi-atât de darnic –

cu amintirea ta

mă viscoleai...

 

 

Ninge-mă...

fulguieşte-mă...

viscoleşte-mă...

şi-n dansul tău curat –

ademeneşte-mă!

iubeşte-mă

iubeşte-mă!

 

 

Hai, povesteşte-mi

de acele – tărâmuri albe –

şi sărută-mi ochii

şi fă-mi din lacrimi

salbe...

 

 

Ningi...

ca-ntr-un basm,

iubite,

şi văd – cum te topeşti...

sub privirile-mi

calde

uimite...

uimite!

 

 

Înfăşoară-mi

în mantia-ţi vrăjită

chemarea...

atâta vreme

tăinuită

tăinuită...

 

 

 

...da, în mantia-ţi vrăjită

ascunde-mă...

şi povesteşte-mi...

 

 

 

..............

 

 

Sărbători fericite!

 

 

Cu preţuire,

 

Valentina Becart

Commenter cet article