Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Imnul Doamne, femeia - de Sfanta Casiana calugarita

11 Avril 2011, 13:59pm

Publié par Mirela

3554816886_36cb89f374.jpgImnul Doamne, femeia -

cântare din Săptămâna Patimilor

de Sfânta Casiana călugăriţa, sec. IX

 

 

 

Doamne, femeia ceea ce căzuse în păcate multe,

simţind Dumnezeirea Ta,

luând rânduială de mironosiţă,

şi tânguindu-se a adus Ţie mir

mai înainte de îngropare, zicând:

Vai mie! Că noapte îmi este mie

înfierbântarea desfrâului

şi întunecată şi fără de lună pofta păcatului.

Primeşte izvoarele lacrimilor mele,

Cel ce scoţi cu norii apă din mare;

pleacă-Te spre suspinurile inimii mele,

Cel ce ai plecat cerurile cu nespusa plecăciune.

Ca să sărut preacuratele Tale picioare

şi să le şterg pe ele iarăşi cu părul capului meu.

Al căror sunet auzindu-l cu urechile Eva în rai în amiazăzi,

de frică s-a ascuns.

Cine va cerceta mulţimea păcatelor mele

şi adâncurile judecăţilor Tale,

Mântuitorule de suflete,

Izbăvitorul meu?

Să nu mă treci cu vederea pe mine, roaba Ta,

Cel ce ai nemăsurată milă."


 

 

 


Commenter cet article