Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Pentru a iubi pe fiecare om

24 Juin 2008, 16:29pm

Publié par Mirela

Pentru a iubi pe fiecare om


 

Mi-am făcut tipar părelnic,
După cum aş vrea să fie
Omul sfânt, de omenie,
Şi mă cred acum cucernic.

El nu e după tipar.
Nici vecinul, nici vecina,
Toţi sunt altfel, poartă vina
De care nici n-au habar.

Dar eu, sunt după tipar?
Mie-mi pare că aş fi,
Dacă nu m-aş cam mândri,
Sau de aş iubi, măcar...

Omul nu-i după tipar.
De-ar face Domnul măsură
De ochi, frunte, buze, gură,
Am fi clone în zadar.

Sufletul nu-i cu tipar.
Nu e tipar de dreptate,
Ci-i iubire-n libertate,
E sfinţenie în har.

Aşa că, Doamne, mă plec,
Ca pe toţi să-i înţeleg.
Să-i iubesc aşa cum sunt:
Şi pe cel rău, şi pe Sfânt.




Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article