Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

O rugaciune de dimineata

8 Juin 2020, 05:25am

Publié par Mirela

O rugaciune de dimineata

Rugăciune de dimineață

 

Dăruiește-mi, Doamne, să întâmpin cu pace ziua de astăzi, încă din zori;

Ajută-mă în orice lucru să mă încredințez voii Tale sfinte;

La orice oră din zi, descoperă-mi voia Ta;

Binecuvintează tot ce voi face împreună cu cei din preajma mea;

Învață-mă să accept cu seninătate în suflet tot ce se va întâmpla pe parcursul zilei și întărește-mi convingerea profundă că voința Ta stăpânește totul;

Dirijează-mi gândurile și sentimentele reflectate în orice cuvânt și în orice faptă și dă-mi să-mi amintesc  că orice eveniment neprevăzut este trimis de Tine.

Învață-mă să acționez cu fermitate și înțelepciune, fără să provoc amărăciune sau stânjeneală altora.

Dă-mi puterea de a purta toate sarcinile zilei acesteia și orice-mi va aduce ea; îndreptează-mi voința.

Învață-mă să mă rog; roagă-Te Tu Însuți în mine. Amin.

(Mitrop. Kallistos Ware)

 

 

Une prière orthodoxe du matin

Accorde-moi, Seigneur, d’accueillir dans la paix le jour qui se lève;

Aide-moi en toute choses à m’appuyer sur Ta sainte volonté;

A chaque heure du jour, révèle-moi quelle est Ta volonté.

Bénis tout ce que je ferai avec mon entourage;

Apprends-moi à accepter d’une âme sereine, tout ce qui adviendra au cours de la journée et donne moi la conviction profonde que Ta volonté gouverne tout.

Guide mes pensées et mes sentiments dans toutes mes paroles et toutes mes actions, et que je me souvienne que tout évènement imprévu est envoyé par Toi.

Apprends-moi à agir avec fermeté et sagesse, sans provoquer d’amertume ou de gêne chez les autres.

Donne-moi la force de supporter toutes les fatigues de cette journée et tout ce qu’elle apportera; dirige ma volonté.

Apprends-moi à prier, prie Toi-même en moi.

Amen.

(Mgr. Kallistos Ware)

 

Commenter cet article