Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Ciclul DE CHICHI SI TREI LEI RIDICHI

5 Septembre 2014, 17:12pm

Publié par Mirela

Ciclul: DE CHICHI ȘI 3 LEI RIDICHI

de Mirela Șova

 

 

De ce ne zâmbesc păsările?

 

- Să le dăm firimituri

- De mirare că le luăm penele pentru perne și tot mai îndrăznim să visăm urât

- Că muzica noastră e mai frumoasă decât a lor, chiar dacă e în gând, în inimă

- Ne cred, uneori, cloștile lor și încă nu sunt speriate de ce ne poate pielea

- Nu știu că există în meniul nostru ostropelul de pasăre

- Sunt naive, bre, tare naive păsările astea, cel puțin până zboară...

- Ho, nu ne zâmbesc ele, ci noi le percepem frumusețea ca zâmbet

- De chichi și 3 lei ridichi, evident.

 

De ce mă iubești, iubire?

 

- Că ți-am atins inima cu ceva

- Că te-ai obișnuit să mă iubești

- Uneori poți vedea dincolo, în miezul de suflet

- Am răspuns la iubirea ta

- Pentru că nu poți trăi fără a simți ritmul iubirii

- Evident, de chichi și 3 lei ridichi.

 

 

Când poezia e rugăciune?

 

- Când scormonește prin cuvinte după adevăr

- Când efectiv nu mai pot fi ținute păsările în suflet

- Când Tu ești la capăt de vers

- Când șoaptele Tale se transformă în versuri albe, colorate...

- Când Te bat pe umăr cu un cuvânt și Tu Te emoționezi

- Când cumpăr chichi și de 3 lei ridichi din piața mea imaginară.

Ciclul DE CHICHI SI TREI LEI RIDICHI
Commenter cet article