Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 26 noiembrie 2009, A. Urma

26 Novembre 2009, 18:16pm

Publié par Mirela

JURNAL POETIC - 26 noiembrie 2009
Oferit astăzi de...
 A. Urma





Cărările toamnei...

 

null

 

Cărările toamnei ascunse-n răscruci,

Cu strajă cernită din şiruri de nuci,

Azi greu apăsate de-umede brocarte,

Să le trec mă-mbie în negru pictate,

 

De-atâta-ntomnare spre cer toate duc,

La gânduri pun aripi pe ele nu calc,

Urciorul culorii în cioburi s-a spart,

Şi picuri albaştri în rouă au vărsat,

 

Argintaţi în ceaţă ciorchinii de brumă,

Rece fac cu ochiul din floarea postumă,

Împietresc culoarea toamnei pe cărare,

Şi timid mă-mbie să fac o plimbare...

 

Mi-asortez cu toamna un colţ la fular,

Pun un gând măsura la pasu-mi hoinar,

Cărarea-i ascunsă dar ochi cată drept

Şi răspund la semnu-i zâmbind indulgent...

 

Şi când trece apusul pe-al zilei mărgean,

Razele răzleţe surfilate-n roşu tizian,

Tainic îmi trimit o undă adunând la sfat

Pe-o frunză târzie, pictor cu poet…

 

Despicând culorii firul,la cuvânt asemeni,

Aripi pun la vise şi flori la ciulini,

Binecuvântaţi cu haru-n stilul lor boem

Înveşmântă toamna asta cu-încă un …poem!

 

24.11.2009

Autor: A. Urma

 

Din ciclul „Poemele toamnei”,

Volum „File de jurnal”

Commenter cet article