Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Rugaciune - Aici am invatat ca sa ma-nchin - D. Ciurezu

2 Août 2011, 17:01pm

Publié par Mirela

 Rugăciune - Aici am învățat ca să mă-nchin

de D. Ciurezu (Dimitrie Ciurezu, 1897-1978)

5407343615_9cd613a1ff.jpg

 

 

Doamne,

Aici am învăţat ca să mă 'nchin,

În casa asta mică cu cuib de rândunici,

Pe care-amurgul pune altiţe de arnici

Şi dimineaţa-şi mână al apelor senin.

 

Aici, pe prispa 'n soare, mi-aduc şi-acum aminte,

Când mâna ei în tremur, mergea cu mâna mea,

Ea se 'nturna spre Tine, eu mă 'nturnam spre ea,

Şi-adâncurile noastre se 'mbrăţişeau cuminte.

 

De-afară primăvară trecea peste pârlaz

Cu iia ei de zarzăr, cu ochii mari de soare

Şi 'n pumnul meu de muguri, cădea tremurătoare

Înflorindu-mi ruga pe mâini şi pe obraz …

 

Aci coboară Doamne, pe prispă 'ntre muşcate,

Un miel cu botul umed Ţi-o pune capu 'n poală,

Şi peste câmp vărsată privirea Ta domoală,

Va urmări copilul, cu mâinile 'nflorate.

Commenter cet article