Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Ruga ca sa incep - Ion Pillat

16 Mars 2011, 15:33pm

Publié par Mirela

3581854487_684d4db1d0.jpgRugă ca să încep

de Ion Pillat

 

 

 

Vreau, Maică Preacurată,

Povestea ta să fie

În grai cinstit lucrată

Ca lâna dintr-o ie.

 

Şi ca să-ţi ţes chilimul

Mă ţine tu de mâni.

Mă-nveţe heruvimul

Colinda din bătrâni.

 

Fă-mi graiul bun ca oul

Încondeiat de Paşte,

Blagoslovit ca boul

Când Domnul meu se naşte.

 

Strălucitor cuvântul

Mi-l fă cum e la noi

Lumina pe pământul

Cu plopi şi dealuri moi.

 

Înalţă-mi vorba bine:

Troiţă la răscruce -

Drumeţul să se-nchine

De vine ori se duce;

 

O limpezeşte-n râul

Ce râde sub arini,

O-ncinge strâns cu brâul

Durerii de creştin.

 

Dă-mi mie, păcătosul,

Un suflet de beteală,

Să-ţi dea şi el prinosul

Lui sfânt în zugrăveală -

 

Să fiu ca iconarul,

De nimeni cunoscut.

Nu-mi trebuie slavă Harul

Ţi-l cer: - Am început.

Commenter cet article