Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Oua decorative cu paiete (de Paste)

29 Mars 2013, 18:53pm

Publié par Mirela

Ouă decorative cu paiete (de Paște)

 

 

Iată o idee foarte frumoasă și utilă pentru cadre didactice, elevi și pentru cei care doresc să decoreze, primită pe mail de la Tatiana:

 

 

 

- puteți folosi ouă de polistiren (care se găsesc în comerț, la aprox. 80 bani / 1 leu bucata) sau ouă de găină pur și simplu, golite de conținut prin zgârâiere cu un ac de cusut mare și lărgirea găurii cu o forfecuță de unghii.

ou-Paste.jpg

- Pasii pe care ii urmez cand lipesc paietele sunt exact ca in filmulet (ne zice Tatiana):


1. trasez linia mediana cu creionul si lipesc 1 rand de paiete
2. inca in rand de paiete de-o parte si de alta (deci 3)
3. pictez mijlocul cu rosu si las sa se usuce
4. inca 1 rand de paiete care vor astupa acea parte ce ramane nevopsita (pt ca nu poti merge cu culoarea chiar pana langa paiete)
5. Usuc
6. Lipesc floarea din dantela si mai pun ceva paiete pe langa ea dupa cum am loc sau cum imi vine pe moment.

 

 

Materiale auxiliare (acum vorbesc ca un profesor):


1. lipici care dupa uscare devine transparent; cel mai bun este White Glue de la Bic. La ouale acestea am folosit un aracet de lemn de la Bison pe care il am de vreo 2 ani. Cred ca ar merge si aracetul de la papetarii in sticlutele acelea mici. Au partea de sus sub forma de stut si e usor sa aplici pe ou.

2. OJA ROSIE (sangerie) mai ieftina; am gasit cu 2 lei sticluta si imi ajunge pt vreo 10 oua in 2 straturi. Ieri am cumparat un tub de vopsea acrilica de aplicat pe sticla (11 lei), dar nu stiu cum se va comporta pt ca nu am folosit inca. Daca nu merge, ajunge la „dulapul cu intrebuintari ulterioare“!!!!!!!!

3. sclipici pe care l-am amestecat cu oja doar la al doilea strat; in filmulet pune un lipici transparent peste praful acela sclipicios; as incerca.

4. organza pentru atarnat

Și iată ce a ieșit:

 

Oua-decorative-Paste.jpg

 

oua-paste-lucrate.jpg

 

Sărutmâna, Tatiana!

Commenter cet article