Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Cum crezi ca e in Rai?

16 Mars 2012, 21:28pm

Publié par Mirela

255119576_8682006753.jpgCum crezi că e în Rai?

 


Tu te-ai întrebat vreodată?

Elevi de clasa a III-a răspund:

 


“Eu cred că în rai este o grădină uriașă unde sunt multe flori și fructe. Mai cred că este multă lumină și căldură și mulți îngeri care ne duc la persoana pe care vrem să o vedem.”

 

“În rai este foarte bine pentru că ești lângă Dumnezeu și îngeri și ei te iubesc, dar te și ocrotesc de rău.”

 

“Eu cred că în Rai Dumnezeu este într-un palat mare, ca în povești. Poți să te duci să-L vezi când vrei. Dacă vrei să te uiți pe pământ, te duci la marginea norului pe care se află Raiul și te uiți pe pământ, și așa poți vedea în casele oamenilor. Tot ce vrei! Nu e nevoie să dormi sau să mănânci. Nu există noapte.”

 

“În Rai, nimeni nu moare niciodată.”

 

“În Rai oamenii nu se ceartă, nu se bat și acolo sunt îngeri albi ca ceața. Eu și colegii mei credem că Raiul este cel mai frumos loc!”

 

“În Rai, oamenii sunt foarte înțelepți, luminoși, zburători și tineri. Așa cred eu că este în Rai, dar mai sunt și alte lucruri în afară de ce am spus eu.”

 

“În Rai sunt palate ale oamenilor buni, care stau pe norii pufoși, iar în vârful unui munte stă un palat înconjurat de lumină orbitoare, cu doi îngeri de marmură pe fiecare dintre cele trei turle frumoase. Sunt piețe în care se vinde: bunătate, dărnicie etc. Totul este așezat pe nori. ...Raiul este o mică lume de palate de marmură și bunătate.”

 

“Cred că Raiul este cel mai frumos loc. Parcă văd un loc limpede, curat și răcoros, cu nori pufoși și imaculați drept podea, lămpi din fulgi de nea. Cred că acolo poți realiza tot ce n-ai realizat pe pământ. Iar în loc de mesageri avem porumbei care ciripesc un cântec divin.”

 

“În Rai îngerii strălucesc ca soarele, Dumnezeu este prieten cu toți, totul este multicolor și bun.”

 

“Cred că în Rai sunt multe animale și mereu este vară.”

 

“Cred că în Rai poți zbura, pământul e făcut din nori, dar pentru a ști ce este acolo, trebuie să fii bun și după moarte vei vedea.”

 

“Cred că în Cer se vede Duhul Sfânt ca un soare care luminează calea drepților. Iar cei care ajung în Rai au o coroană aurie pe cap.”

 

“În Rai e minunat, o feerie ca într-un vis, toată lumea dreaptă și bună.”

 

“Eu cred că în Rai este plăcut și toți au aripi și sunt ca niște supereroi.”

 

“În Rai este foarte frumos pentru că acolo este Dumnezeu, Maica Domnului, Sfinții și Îngerii. Dar și animale, copaci, plante. Îmi doresc foarte mult să ajung acolo.”

 


Din Sfânta Scriptură:

"Cele ce ochiul n-a văzut şi urechea n-a auzit, şi la inima omului nu s-au suit, pe acestea le-a gătit Dumnezeu celor ce-L iubesc pe El. Iar nouă ni le-a descoperit Dumnezeu prin Duhul Său, fiindcă Duhul toate le cercetează, chiar şi adâncurile lui Dumnezeu.” (I Corinteni II, 9-10)

Commenter cet article