Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Suflet intarcat

8 Juillet 2008, 17:17pm

Publié par Mirela

Suflet înțărcat

 

 

Sunt la necaz şi la nedumerire,

Mă aflu în adânc de părăsire.

Unde Te-ai ascuns de mine?

Cum ajung din nou la Tine?

 

Am fost odată înţărcat de maică,

Eram prea mic atunci şi nu ştiu dacă

Am suferit sau nu am plâns?

Mi-am amânat golul, am râs?

 

Acum sunt mare, dar în faţa Ta

Nu am crescut prea mult, mă vei ierta.

Din nou mă-nţărci acum,

Mă-înec în dor şi-n fum...

 

Mă încerci azi prin lungă părăsire,

Mă laşi cuprins de dor de mântuire,

Şi plâng mai mult,

Decât când eram prunc...

 

Şi plâng mai mult

Decât când eram prunc!

Mare sau mic

Fără Tine nu-s nimic!

 




Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article