Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 5 august 2009, Adrian Paparuz

5 Août 2009, 06:44am

Publié par Mirela

JURNAL POETIC - 5 august 2009
Oferit astăzi de...
 Adrian Păpăruz





Altă viaţă...

 

 

dar cuvintele tale

nu mai sunt aici

 

nici buzele tale

nu mai sunt

 

alte cuvinte ascult

alte buze sărut

 

viaţa aleargă

în jurul meu

 

râde stupidă

şi-mi face instantanee

 

              din sentimentele

mele - puzzle

croşetează şosete

pentru întoarcerea ta



 

 

Deşert

 

din amorţeala minţii

mintea nu mă scoate

mi-i sufletul smochină

la un geam

 

cuvintele se sparg

crăpate

de umbra ta rămasă

pe tavan

 

lumina raţiunii

se topeşte

am devenit

secundă de nisip

 

e prea târziu

să-mi fie sete

 

doar curg încet

spre nesfârşit

 

 

 

 

Lupii

 

eu bat la uşa ta din nou

şi-n inimă îmi urlă lupii

 

te vreau flămând

şi bat mereu

la poarta-ţi grea din suflet

 

nu-ntrebi nimic

nu zici nimic

dar ştiu că eşti acolo

râzând că plângi

tot aşteptând

să-ţi înţelegi destinul

 

mi-a mai rămas un lup

în piept

şi te mai strig o dată

cuvintele se sparg de cer

n-am să-ţi mai cer nimic

 

rămâi

îţi las la uşă lupul istovit

şi urletul din mine

 

de vei deschide într-o zi

mă vei găsi în tine

 



 

Karmă

 

ai timp

mă-ntreabă moartea

astă seară

ironică Sybillă

goală

prin patul meu

tot căutând hârjoană

ai timp

ai timp

şi râde nimfomana

uitând că-n fiecare ceas

i-am dăruit

săruturi

legământuri

că-n fiecare noapte am murit

şi râde

râde

nesătula

de parcă ar fii un clown plătit

 

dar nu va ştii nicicând nebuna

că eu renasc prin tine nesfârşit

 

 

   

 

Întreabă-mă mai departe

 

doar şase ţigări

până la rasărit

(răsăritul cui)

 

cum să-mi împart

disperarea în şase ţigări

 

întreabă-mă străine ceva

e noaptea întrebărilor

 

tu şi cu mine

am putea fii prieteni până

la ziuă

semănăm atât de bine

cu noaptea

 

întreabă-mă

oricum nu-ţi voi răspunde

 

dar e plăcut să crezi

că exişti

 

să nu fugi şi tu

mai avem atâta noapte

 

întreabă-mă

mai mergem

vreme de şase ţigări

apoi te voi ruga

să mă ucizi

 

şi să mă-ntrebi mai departe




Autor: Adrian Păpăruz



Commenter cet article
A
vreau sa va felicit pentru toata aceasta munca titanica de jurizare,pentru organizare si pentru fair-play...si sa va multumesc pentru alegerea acestor poeme ala mele pentru jurnal.<br /> cu stima!
Répondre
M
<br /> <br /> Multumim frumos! Le vom da esalonat pe toate cele pe care ni le-ati trimis!<br /> <br /> <br />