Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Cum invata copilul sa se roage

20 Mai 2008, 10:30am

Publié par Mirela

Cum învață copilul să se roage




O mamă se străduia de mai mult timp să-şi îndemne fetiţa de trei ani la rugăciune.

- Hai, Ioana, vino în faţa icoanelor! Aşează-te în genunchi, ţine mânuţele împreunate ... Of, lasă acum jucăriile!

- Nu acum, mamă, mai târziu, zise fetiţa.

Necăjită, mama fetiţei se gândi să dea un telefon unei prietene, care avea copil mic, ca şi ea.

- Tu cum faci cu băieţelul tău atunci când îl pui să se roage? întrebă aceasta la telefon.

- Eu nu îl pun să se roage, îi răspunse prietena. Eu mă aşez în genunchi la rugăciune, împreună cu soţul meu. Nicolae ne pândeşte. Noi începem rugăciunea, cu voce tare, ca el să ne audă. După primele cuvinte rostite de noi, el vine şi se alătură nouă, ascultându-ne. La sfârşit, spune şi el rugăciunea lui preferată, iar noi îl ascultăm.

- Am să încerc şi eu să fac astfel, zise mămica fetiţei. Mulţumesc de sfat!

  
E drept, fapta îndeamnă mai mult decât orice cuvânt!

 


 

Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article