Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Ce? - de Mirela Sova

25 Novembre 2012, 21:04pm

Publié par Mirela

peisajfloarea.pngCe?


de Mirela Șova

 

 

 

Ce mă oprește să zburd

În Țara Rugăciunii?

De ce nu sunt în Pajiștea Păcii,

Înconjurată de Florile Tăcerii?

Ce mă împiedică

Să ador frumusețea Ta,

De ce nu se coboară în sufletul meu

Dorința definitivă de a fi a Ta?

Există ceva care să-mi doresc mai mult

Decât pe Tine?

Există vreun ghimpe, vreo slavă deșartă?

 

Doamne, pentru rugăciunile

Acelei Sfinte care a primit

Inel de-ncredințare că-Ți e mireasă;

Pentru cea care poartă numele purității

și al adierii dragostei către Tine,

Ecaterina,

Luminează-ne și pe noi,

Cei care confundăm încă Paradisul

Cu închinarea la propria statuie;

Care ascultăm mai mult de poruncile...

Propriului eu.

Commenter cet article