Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Aliluia, Aliluia, Aliluia

22 Janvier 2009, 13:47pm

Publié par Mirela

Aliluia, Aliluia, Aliluia

 




A
dulmecând Nemărginirea,

Luni, Marţi, Miercuri, Joi ş.a.m.d.

Iarna, Vara, Primăvara, Toamna,

La amiază, seara, dimineaţa,

Uneori Îi simţim Prezenţa discretă.

Icoanele strălucesc mai tare -

Acasă devine pretutindeni.

 

Am obosit. Alină-mă în durerea de a nu putea

Linişti apele din adânc.

Iluminează-mă să-mi cunosc marginile,

Limitele depăşibile doar prin Tine.

Unde-s numai eu, e frigul.

Insuportabilul eu...

Amine, miluieşte-mă!

 

Aliluia, Aliluia, Aliluia,

Las mine-le pentru Tine,

Iubeşte-mă ca pe o firimitură de om,

Lasă-mi timp să devin

Un ceva ce Tu ştii mai bine!

Iisuse, Îți mulţumesc că Tu nu Te grăbeşti.

Astăzi e timpul, acum, Tu eşti aici.




Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article