Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 7 octombrie 2009, Jianu Liviu-Florian

6 Octobre 2009, 19:16pm

Publié par Mirela

JURNAL POETIC -  7 octombrie 2009
Oferit astăzi de...
 Jianu Liviu-Florian





MAI MULT

 

Azi, tot poporul roman cere –

Azi, toata lumea vrea in plus –

Azi, toata lumea vrea putere,

Azi, toata lumea e Iisus –

 

Azi, crucea-i grea, si leafa-i mica –

Azi, sa muncesti, e in zadar –

Azi, saracia te urzica

Sa ceri respect, un ban, macar –

 

Ne clatinam pe baricade,

Si ne furam, cu imprumut,

Ne-am ridica, dar totul cade,

Am cobora, dar mortii put –

 

Azi, toata lumea cere, cere –

Nici nu conteaza ce, si cum  –

Furat e cel ce face miere -

Lovit, cel talharit in drum –

 

Azi, toata lumea lupta, calca,

Unii pe altii, toti, cu totii –

Se cearta cei bogati pe-o halca,

Si pe o paine, patriotii -

 

Si ne urcam cu toti la ceruri,

Si revoltati, dar si  cuminti,

Cerand MAI MULT, in mii de feluri,

MAI MULT de treizeci de arginti!

 

 

5 octombrie 2009






Rusine

 

De ce pe Tine sa Te rog

Sa-mi dai doar Bine, si frumos,

Si nu picioarele sa-i spal

La cel din urma pacatos?

 

De ce in ceruri sa Te caut?

Cand sangerezi tot in tarana,

Si-mi ceri doar altui chinuit

Sa ii intind, macar o mana?

 

De ce pe Tine sa Te cant

Si sa n-ascult, in loc, suspinul,

Si plansul celor ce, rabdand,

Te canta, mai frumos, cu chinul?

 

De ce rusine mi-e de bine,

Si n-am farama de rusine?

 

6 octombrie 2009



Autor: Jianu Liviu-Florian

Commenter cet article