Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 3 octombrie 2009, Valentina Becart

2 Octobre 2009, 17:28pm

Publié par Mirela

JURNAL POETIC -  3 octombrie 2009
Oferit astăzi de...
 Valentina Becart





Tendinţe de nuanţare

  null

Era o zi senină când...
pe o scară a gândului
am urcat până la cer
şi-am început să pictez.

Mai întâi... ochii tăi albaştri
mai albaştri decât cerul.
Apoi am creionat un nor
amestecând mai multe nuanţe cenuşii...
O picătură în plus şi... din senin
a început să plouă!

Am luat repede un burete argintiu
şi am şters urmele ploii!
Din zâmbetul tău înseninat
magic s-a născut – curcubeul.
Priveam fascinat – sufletu-ţi legănat
de culorile luminii!
Am întins timid o mână
pentru a mă convinge
că nu-i utopie…

Dar gândul
din prea mare grabă...
s-a prăbuşit de pe scară
într-un amalgam de culori.
Când va fi vindecat complet
voi încerca un desen mai simplu
Poate un... triunghi, pătrat sau cerc
închizând perfect...
orice tendinţă de

nuanţare…

 

 

Cerurile toate … tac

 

… s-a’nserat …

şi focuri ard mocnind

pe vatra unui gând

şi depărtările

se-aud jelind

şi cerurile toate

tac …

 

… şi doar amurguri

îmbracă tăcerile

în culoare

şi simt

cum se revarsă-n mine

o mare …

de nelinişti, trădări ascunse,

şi pe chipu-mi

un zâmbet rănit

înfloreşte –

ca un vis fără aripi …

 

… s-a’nserat …

ca un vis fără aripi

păsările nopţii

nu mai caută lumina

pe-un cer sfâşiat

şi nici vraja zborului

spre neîntinate zări …


Autor: Valentina Becart

Commenter cet article