Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

JURNAL POETIC - 9 august 2009, Valentina Becart

8 Août 2009, 23:25pm

Publié par Mirela

JURNAL POETIC - 9 august 2009
Oferit astăzi de...
 Valentina Becart






Brâu de foc

Am încins
Pământul -
cu brâie de foc -
şi-am strâns
din ce în ce
mai tare...
şi mijlocu-i
s-a frânt...
făcându-i
depărtării
loc!

Mult prea subţire-i
puntea...
ce ne leagă -
şi dedesupt
întunecate ape
ce iscodesc -
cu "ochi de valuri"
pasul tău...

"Rămâi pe loc!"
Un brâu de foc -
ne-a despărţit...
lăsându-ne
pe câte-un mal...

Mult prea subţire-i
puntea...
zadarnică chemarea...
şi depărtarea - naşte -
o "Lume Nouă"...
Pământului -
ce rupt a fost
în două -
de-un 'brâu de foc'!
....................



Aş vrea să-ţi dăruiesc...


… nimic mai mult
decât singularitatea clipei
când sufletele convertesc
într-o singură notă diafană
glasul Universului.

… nimic mai mult
decât singularitatea privirii
când chipul – hoinar oglindit –
îşi recunoaşte frumuseţea întregirii…

… nimic mai mult
decât aceste rostogoliri de mărgean
din inima-mi diamant
şlefuită de gândul tău
plin de iubire…

şi-n schimb –
îţi voi oferi… singularitatea
şi strălucirea clipei
ascunsă în dăruirea mâinilor
ce-şi tăinuiesc
fericirea regăsită
regăsită…


(din ciclul poeme becartiene)
....................



Să-ţi fiu aleasă...

Să-ţi fiu aleasă –
doar pentru o zi...
sufletu-mi am îmbrăcat
în voal – roz-dalb – de mireasă!

În ochi mi-am dăltuit
cerul iubirii tale
atât de senin, de curat...
în lacrima speranţei
cu rugă aprinsă
şi râvnă adunat –

În păr mi-am prins
- floarea de colţ -
ce doar inima-ţi durută o “creşte “...
şi pentru o zi...
voi fi – zâna ta – ca o poveste
unde iubirile nu mor...

Să-ţi fiu aleasă –
am adunat în suflet
tot aurul din soare
să-ţi luminez – cărare –
şi-aprins de dor
s-alergi iubite...
s-alergi...
spre mine – ce-ţi voi fi mireasă –
măcar pentru o zi!

..............
... mă voi ruga –
şi-n pragul ne’nceputei zile
te voi aştepta...
..............


Autor: Valentina Becart

Commenter cet article