Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Concurent nr. 35 / Lavinia Alexa / sectiunea POEZIE LAICA

3 Juillet 2009, 18:59pm

Publié par Mirela


DORURI LA RĂSĂRIT
Ediţia a III-a, iunie - august 2009, secţiunea POEZIE LAICĂ

Concurent nr. 35, Lavinia Alexa, traducător freelancer de franceză şi portugheză, care scrie şi consumă poezie




 

Hibrid 1

 



Sunt din carnea mamei şi

a unui aromân.

Aş putea la fel de bine

să fiu extraterestră,

am ochii mari şi pielea vânătă.

Mă strecor în spaţiul dintre ceilalţi

şi tremur uman,

plâng prin transpiraţie, vorbesc puţin.

Inima îşi vede nebună de bătăile ei.

Nu se destramă nimic încă.

Stau la lumină.

Rezist cumva.

 Lavinia Alexa, Tema "Hibrid"



 

Hibrid 2

 

 

Azi plec.

mă plec.

mă târăsc.

mă forţez între

2 capete.

identice.

la fel de seci.

seci.

ca inimile celor ce nu

iubesc.

 Lavinia Alexa, Tema "Hibrid"



 

Hibrid 3

 

 

m-ai văzut

nu-s acolo,

în imaginaţia ta şi nici a altora.

stau sub cearşaful alb

şi ascult cum îmi cade

părul din cap...

mi-e atât de ruşine să mă proclam

donator de organe.

nu vreau să otrăvesc pe nimeni,

am obsesii mult prea personale şi pure

ca să le pot dărui altcuiva...

ai văzut doar:

nu-s acolo,

nu-s în inima ta,

oricum nici eu nu mă mai am la inimă

de ceva timp.

 Lavinia Alexa, Tema "Hibrid"


 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article
P
Acord 30 puncte conc.nr.35
Répondre
L
19 puncte
Répondre
A
30
Répondre
L
22
Répondre
V
31
Répondre