Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Concurent nr. 34 / Elena Ariadna Dragolici / sectiunea POEZIE LAICA

3 Juillet 2009, 10:47am

Publié par Mirela


DORURI LA RĂSĂRIT
Ediţia a III-a, iunie - august 2009, secţiunea POEZIE LAICĂ

Concurent nr. 34, Elena Ariadna Drăgolici



 

Floare de cactus


 

Floare cu două lumi

Cu câte-un spin viaţa-mi curmi .

Sângele îl spăl cu lacrimi

Şi îl-năbuş doar cu patimi .

 

Floare cu petale sfinte

Lasă-n urmă doar cuvinte

Şi aşează-le cuminte

Să-mi rămână doar în minte .

 

Inimă, tresari uşor

Ca o pasăre in zbor

Ce-mi aduce numai dor

Şi mă lasă-ncet să mor.

 Elena Ariadna Drăgolici, Tema "Floare de cactus"



 

Stea pe nisip



 

Odată  o stea a atins marea

Odată un vis a creat zarea.

 

Atunci în lume s-aprins o clipă doar

A vrut să-i fie un martor în lume măcar .

 

O stea ce atinge un vis în zbor

Devine un fir de nisip, un dor.

 

Privind cu ochii trişti acestea

Soarele a spus să meargă mai departe povestea.

 

Aşa că din marele univers a luat naştere

Un hibrid, o stea pe nisipul din mare .

Elena Ariadna Drăgolici, Tema "Hibrid"



 

O zi ... un gând

 



O rază de soare

Ce cade uşor,

E ca o boare,

În ea mă-nconjor.

 

O zi fără lună

Ce-aduce fior

E ca o lumină

Ce vine în zbor.

 

O buburuză

Ce vine-n culori

Aruncă pe umeri

Petale de flori.

 

În clipa ce vine

În clipa de azi

Lumina ce tinde

Să fugă-ntre brazi.

Elena Ariadna Drăgolici, Tema "Solare"



 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article
P
Acord 12 puncte conc.nr.34
Répondre
L
9 puncte
Répondre
L
5
Répondre
L
2
Répondre
V
17
Répondre