Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Poezii - Flora Margarit Stanescu

13 Mai 2009, 08:44am

Publié par Mirela

„Suntem creştin-ortodocşi, persoane care în timpul liber preferăm să facem ceva frumos pentru generaţiile care vin după noi."

 

Flora Mărgărit Stănescu

 




 

 

Nu pot face jurământ

 

Ninge floarea mărului,

peste fruntea mea plecată,

cer iertare Domnului,

pentru mintea-mi întinată.

 

Pentru multele greşeli

şi uitarea mea de toate,

pentru gravele-ndoieli,

şi mulţimea de păcate.

 

Las fierbinţi lacrimi să curgă,

nu le-am mai simţit de mult,

şi cu jale-nalţ o rugă,

nu pot face jurământ...

 

Doamne! Ce-mi cunoşti amarul,

îmi ştii doruri şi nevoi,

iar mi s-a umplut paharul,

de când nu mai suntem doi.

 

 

 

Plânge cerul

 

Îşi plânge cerul tristeţea

În ploaia măruntă de sus,

Că nu reuşim să vedem frumuseţea,

Ce ne-a pregătit-o Iisus.

Ne pierdem cărarea îngustă,

Nici ce-i mântuirea nu ştim,

Pe-alături, nu pe calea justă,

Ne place adesea să fim.

Tristeţe şi zbucium în urmă,

Cât nu cuprinde un suflet de om,

C-am fost trecători printr-o viaţă,

Fără să ştim s-o trăim.

Ne cheamă departe un clopot,

Ne facem că nu-l auzim,

Iar cerul mai plânge cu ropot,

De ploaie târzie, pe pământul arid.



 

Ruga

 

Doamne! Dă-ne înţelepciunea,

acumulată de milenii

şi puterea de-a-nţelege,

toate mersurile vremii.

Fruntea ne-o încununează,

cu-al înţelepciunii val,

Doamne Sfinte, ne veghează,

fiindcă suntem în necaz.

Lasă-mi, Doamne, alinare,

vers din inimă să scriu,

să vărs lacrimi din iubire,

să m-apropii de sublim.

În genunchi Te rog, Stăpâne,

nu Te-ntoarce de la noi,

ne sunt grei paşii prin lume,

de ani mulţi şi de nevoi.

 

de Flora Mărgărit Stănescu

 

 

  "Am publicat online, la revista SEMANATORUL, aparţinând Asociaţiei Române pentru Patrimoniu, primul volum al romanului ÎN CREIERUL MUNŢILOR, volumul de versuri dedicat marelui nostru poet naţional Mihai Eminescu - VEGHEAT DE LUCEFERI şi volumul de proză scurtă - CUFUNDATĂ ÎN VAIETUL LUMII.

Aceste volume pot fi citite în întregime accesând link-urile de mai jos.


http://www.semanatorul.ro/editura/Fl-M-Stanescu-In_creierul_muntilor-vol-I.pdf

http://www.semanatorul.ro/editura/F-M-Stanescu-Vegheat_de_luceferi-final.pdf

http://www.semanatorul.ro/editura/2009/Fl-M-Stanescu-Cufundata_in_vaietul_lumii.pdf


Am în lucru volumul al II lea ÎN CREIERUL MUNŢILOR şi un nou volum de proză scurtă - DINCOLO DE APARENŢE.

Activez pe mai multe site-uri literare (între care „Slova creştină" - revistă; „Luceafărul românesc" - revistă on-line, „Ecoul" - revistă, precizarea noastră) şi sunt un om care vine dintre oameni, dar se îndreaptă tot către ei.

Din moment ce viaţa cu bune şi rele este sursa mea de inspiraţie, consider ca aşa este normal şi corect.

Culeg întâmplări de la oameni şi le dăruiesc oamenilor, trecute prin filtrul personal

şi redate în stil personal."

 

Flora Mărgărit Stănescu      

       

Commenter cet article