Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Concurrent no. 4 - Adela

18 Septembre 2008, 08:03am

Publié par Mirela

 DORURI LA RASARIT / NOSTALGIES AU LEVANT
Concurentul nr. 4 / Concurrent no. 4



Bună, sunt Adela și navighez căutând concursuri de poezie..., ca să-mi fac noi prieteni. Îmi plac concurenții de la acest concurs... De aceea, mă înscriu, deocamdată cu o poezie - dar dacă îmi mai vin idei, mai trimit... Și: îmi place toamnaaaaa! (deși sunt răcită și e frig) Aș fi preferat ca poezia să apară pe o frunză, cumva... Dacă se poate... Eu așa m-am gândit, că am scris-o pe o frunză. Neapărat însă, să fie cu muzică, cumva. De toamnă.



Soare de toamnă


Toamna răsare un soare

Răcit.
Tușește și-și ține batiste de nori,
Sclipește cu greu,
Dar ajunge, și toamna,
La sufletul meu.
Te invit azi la ceai, soare,

Ne imaginăm că-i luna mai,
Uităm de gripă,
Uităm de tăcere,
Lăsăm muzica să vorbească.
Apoi tu îmi promiți că nu te superi,
Te las singur lângă ceașca maro de ceai,
Pentru că mă duc să mă plimb

În parc, ca îndrăgostiții de viață.
Îți pun și lămâie în ceai,
Și miere,
Să-ți revii.
Ah, acum întârzii...
Răsai, soare!
Of, ai strănutat...
Iar?

 


Dragă Adela, nu e pe o frunză... dar noi știm că așa ai scris-o...  (Admin.)



Adela revine cu o a doua poezie..., după cum are ea inspirația să scrie: (mai are timp și ... mai are până la maximul admis de cinci poezii...)


Cu soarele meu de toamnă


Din nou la ceai cu tine,
Fierbinte, ca o rază.
E ceaiul de amiază,
La tuse prinde bine.
Îți spun ce-am făcut astăzi:
Nimicuri feminine,
Am ronțăit grisine...
Cafeaua mă-ntristează...
Am ciripit aiurea
Cu o cumătră bună,
Cum faci cu sora lună
Și tu, soare, vinerea.
Să mă-ncălzesc în toamnă...
Ce bine e! Mi-e teamă
Să nu mă pierd în sine...
O, ceai după grisine...
Mai cald ceaiul ca tine...
Deci, soare, ți-e mai bine?
(Nu cred, că iarna vine...)


Mă bucur că un alt concurent a reușit să scrie pe o frunză... Felicitări! Dar, să vedem. Poezia asta aș fi scris-o pe un bulgăre de zăpadă... (Adela)


Ce mă fac???

 

Ce mă fac, soare, iarna

Cu tine,

Cu ce mănuşi să te mai

Dăruiesc,

Eşti bolnav...

Te prefaci că zâmbeşti,

Din politeţe,

Şi eşti vlăguit.

O.K.

Te înţeleg,

Nu te mai preface,

Eşti oricum prietenul meu,

Crede-mă. (Chiar dacă eu sunt sora omului-de-zăpadă)

Te pupic dulce.

Chiar aşa...,

Noi când ne mai vedem

La ceai???




    ADELA

 

 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article