Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Lui Iisus

21 Juin 2008, 17:16pm

Publié par Mirela

Lui Iisus

 

 

 

În mine zace-un fariseu,

Un vameş zace-n mine.

Eu mă asemăn cu Zaheu,

Dar vreau să fiu ca Tine.

 

Sunt păcătos, iar când mă-ndrept,

Degrabă mă cred mare.

M-arăt sfătos şi înţelept,

Căci sunt în înşelare.

 

Şi iarăşi, iar îmi pare rău,

Că-s mândru, îmi dau seama.

O, Doamne, s-ajung fiul Tău,

Aş vrea, alungă-mi teama!

 

Oricât de mult aş mai cădea,

Oricât de-adânc şi des,

Dacă Iisus mă va veghea,

La capăt o să ies.

 

Mă-ndrept şi cad, iarăşi mă-ndrept,

Mă-mpleticesc pe cale,

Iar inima-mi tresaltă-n piept

De dorurile Tale!

 

Sunt vameş, ba sunt fariseu;

Cutremur e în mine:

Părerea despre ce sunt eu

Alunecă-n ruine.

 

Doamne, e greu să mă smeresc,

Sub mâna Ta aprinsă.

Dar Raiul vreau să-l cuceresc,

Având mândria ... stinsă...




Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article