Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Concurent nr. 24 / Adrian Paparuz / sectiunea POEZIE LAICA

25 Juin 2009, 18:09pm

Publié par Mirela


DORURI LA RĂSĂRIT
Ediţia a III-a, iunie - august 2009, secţiunea POEZIE LAICĂ

Concurent nr. 24, Adrian Păpăruz



 

balerina timpului

 

 


fluierai a duminică

deşi era încă joi

joia neagră

când Iuda îşi număra arginţii

dar tu nu ştiai asta

şi nici nu ţi-ar fi păsat

 

fluierai a duminică

în fiecare zi

şi făceai piruete largi

într-o lume prea strâmtă

aşa cum te învăţase cândva

bunica în curtea ospiciului

 

fluierai senină

cu ploaia despicată pe umeri

numărând savant

toate secundele

despărţirii de mine

 

ar fi  târziu acum

să opresc numărătoarea ta infinită

azi

mâine

cândva

 

dar am să  vin

să te văd fluierând a duminică

în fiecare an

joi

  Adrian Păpăruz (Tema "Flori de cactus")



 

cronica unei zile de vară

 

 

 

 

te-ai sinucis

singură

într-o duminică

goală fără intenţie

fără să ştii

că dragostea

pe care ai vrut

să o îngrămădeşti

în inima ta clonată

era mult prea ascuţită

la capătul ales

 

ai rămas brusc uimită

cu câtă uşurinţă alunecai

în asfaltul fierbinte

înaintea credincioşilor

izgoniţi din biserică

 

nu ai spus nimic

te-ai stins fericită

plină de jumătate

de dragoste

puţin teatral

şi puţin patetic

 

păcat

vor spune cei mai mulţi

ai fi putut măcar să îţi alegi

o zi ploioasă

asfaltul ar fi rămas curat

  Adrian Păpăruz (Tema: "Solare")



 

Speranţă prin teamă

 

 



când mă sufoc de teamă

şi cerul se coboară

strivind acoperişuri

şi cuşti de şobolan

când dăngănit de clopot

mi-e inima ce urlă

şi ochii-n întuneric

se-agaţă de tavan

eu doar o mână slabă

abia mai pot s-aşez

pe fruntea unui înger

băiatul meu

visez

şi-ncet se urcă cerul

lumină prin ferestre

îngerul meu

copilul meu

poate că Dumnezeu

chiar ne iubeşte

  Adrian Păpăruz (Tema "Hibrid")


 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article
G
30 de puncte, frumos...asa cum ne-ai obisnuit...
Répondre
A
regret din toata inima daca se crede ca am ajuns sa ma umilesc in fata cuva cersind voturi,si de aceea rog sa mi se rteraga din concurs toate materialele.<br /> multumesc tuturor celeo care m-au votat si imi cer scuze daca am deranjat fara sa vreau pe cineva...va doresc succes in continuare!
Répondre
M
<br /> Domnule Paparuz, o parere singulara a unui cititor nu trebuie extinsa asupra tuturor votantilor sau a organizatorilor concursului. Poate am fost prea permisivi la aprobarea comentariului respectiv,<br /> dar am facut-o tocmai pentru ca, intr-un concurs, mai apar pareri pro si contra, pe care le putem analiza impreuna, si le putem discerne. Asadar, chiar va rugam sa nu ne cereti retragerea din<br /> Concurs - care... nu e prevazuta de niciun regulament, iar acea opinie va rugam sa nu o bagati in seama. Pana acum noi chiar am publicat toate comentariile primite pe site, si nu am crezut ca se va<br /> supara cineva. Deci, intelegeti, a fost o simpla opinie particulara a cuiva, caruia asa i s-a parut. Nimeni nu v-a acuzat pe dvs de incorectitudine. Va multumim de intelegere si rugam inca o data<br /> pe cititori, votanti si concurenti, sa aiba rabdare pana la sfarsitul concursului si la numararea voturilor cuprinse in peste 1000 comentarii!!!, cand vom anunta si componenta juriului de<br /> specialitate si tot ce este necesar de precizat incat sa existe o finalizare corecta si agreabila.<br /> Doamne ajuta tuturor!<br /> <br /> <br />
P
Acord 26 puncte conc.nr.24
Répondre
L
33 de puncte<br /> Felicitari si succes!
Répondre
G
...un adevarat balsam pentru suflet....
Répondre