Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Concurrent no. 21 - Maria

6 Décembre 2008, 16:15pm

Publié par Mirela

DORURI LA RĂSARIT / NOSTALGIES AU LEVANT
Concurentul nr. 21 / Concurrent no. 21





Buna ziua!
Sunt o iubitoare de poezie. V-am descoperit cand cautam un concurs pe internet. Mi-a placut ideea de a participa. In ultima vreme, am scris putin, dar am facut poze. Va trimit azi cateva, urmand ca, peste cateva zile, sa trimit inca doua poezii sau poze. Toate cele bune!  

Cu drag, Maria




Descoperire

 

După multă vreme,
am zărit secera aurie,
rece şi nepăsătoare
a lunii,
gata să se răstoarne peste
pădurea de la răsărit.

Şi m-am gândit la tine...

 



Dor

 

Te-am aşteptat
lângă teiul
a cărui boltă înflorită
ne ocrotea întâlnirile.

 

N-ai venit,
dar am văzut steaua
pe care o priveam amândoi.

Şi te-am visat.

 

Am deschis ochii

atunci când

soarele şi-a trimis

primele raze.

 

Ce dor mi-e de tine!

 



Prea târziu

 

Din copacul de lumină ce-ai fost,
am rupt o frunză
şi-o ţin lângă inimă.
Ea îmi va lumina gândurile
şi-mi va purta noroc.

 

Dacă n-ai auzit
cum, în gând, îţi mulţumeam,
acum, e prea târziu să-ţi spun...







Frunza

Septembrie.

Vântul adie.

De pe un ram,

se desprinde o frunză.

Curioasă,

o privesc.

Un timp,

lucioasa şi rotunda

frunză de păr

coboară

printre colegele ei.

Pe unele,

doar le mângâie.

Lângă altele,

zăboveşte mai mult.

Parcă le-ar povesti

ceva

din zbuciumata ei viaţă.

După ce s-a legănat

şi şi-a luat rămas bun

de la celelalte frunze,

ea se lasă purtată

de vântul

care o aşează lângă

prietenele ei

pensionare.





"A fost o perioada frumoasa aceasta luna in care am citit creatiile concurentilor care erau deja inscrisi si in care am pregatit ceea ce credeam ca se potriveste acestui concurs. In urma votului, sunt convinsa ca vor fi premiate cele mai reusite poezii. Succes concurentilor, inspiratie si rabdare votantilor si felicitari organizatorilor! Tuturor, toate cele bune!  

Sarbatori fericite tuturor!"


Maria Tirenescu

        MARIA



Răspunsul Admin. către Maria:


Îți mulțumeam, dar tu
Nu auzeai cum răsare soarele.
Nici măcar nu vedeai...
Și nici nu ai intuit
Aroma dorului meu.


 

 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article
M
acord concurentei nr 21, maria-5 puncte
Répondre
E
Acord concurentei nr 21,maria-5 puncte
Répondre
D
Acord doamnei maria, concurentul nr 21- 5 puncte
Répondre
M
Bonjour. Nous avons la même passion pour la littérature! Je viens juste d'arriver sur over-blog et de créer mon propre blog... Je suis écrivain et j'ai eu l'idée de raconter mon parcours dans le monde des lettres; je vais aussi donner des conseils pour être publié mais aussi parler de mes lectures, de mon écriture, des mes passions... Est-ce qu'il serait possible de mettre mon blog dans vos liens?<br /> Merci<br /> Marc
Répondre
M
<br /> <br /> je ne sais pas si les roumains qui visitent mon site lisent en francais, mais bonne chance a vous! Vous etes vraiment un ecrivain, j'ai verifie...  Bonsoir!<br /> Mireille<br /> <br /> <br /> <br />