Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Ce e Ortodoxia?

23 Février 2009, 10:19am

Publié par Mirela

Ce e Ortodoxia?

 



Mă-ntrebi cu o privire,

Tăcerea ta mă-ntreabă:

„Ce e Ortodoxia?",

Ca să-ți răspund degrabă.

 

Îţi arăt o icoană,

Căci vorbe n-am a scoate:

Vezi, Pruncul cu-a Lui Mamă -

Mai vrei răspunsuri alte?

 

Ce vrei? Sărac sunt astăzi,

De nu se vede-n mine

Răspuns la ce tu cauţi...

Iar eu îmi spun „creştin"...

 

Prietene, să nu crezi

Că e vreo poticnire,

Dacă la mine nu vezi

Vreo rază de iubire.

 

O cer şi eu, ca tine,

La a Cerului Poartă,

S-o înmulţesc în bine -

Că sunt sărac, mă iartă!

 

Nu mă privi cu ciudă,

Deci nu mă dau că-s altfel,

Şi să nu crezi că-s Iudă -

Am al iubirii ţel.

 

...Aşa, tăcând, discută

Cel ce pare-a fi sfeşnic

Cu-acela ce impută

Că află întuneric.

 

Ce e Ortodoxia?

Iubirea fără margini

Din Ceruri dăruită,

Ce-n Adevăr cunoaştem... !



Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article