Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Noi rezultate partiale Concurs poezie

20 Décembre 2008, 20:34pm

Publié par Mirela

Noi rezultate parțiale Concurs poezie
DORURI LA RĂSĂRIT


Nu întâmplător vă ținem la curent cu voturile primite în fiecare zi..., cu punctajul fiecărui concurent. Ci..., ca să vă îndemnăm să ... răsturnați clasamentul sau, din contră, să vă susțineți Poetul, după caz... Citiți, citiți poeziile înscrise, veți descoperi stiluri și stiluri, teme diferite, profunzimi și sensibilități, așa cum am făcut-o și noi, atunci când am validat spre înscriere aceste poezii!


Iată noile statistici:


Concurent nr. 1 - Mirela - 22 puncte
Concurent nr. 2 - Mel - 25 puncte
Concurent nr. 3 - Teo - 10 puncte
Concurent nr. 4 - Adela - 13 puncte
Concurent nr. 5 - Raluca - 17 puncte
Concurent nr. 6 - Synthia - 15 puncte
Concurent nr. 7 - Caliopi - 7 puncte
Concurent nr. 8 - George - 34 puncte
Concurent nr. 9 - Mirela N. - - -
Concurent nr. 10 - Silvia - 54 puncte
Concurent nr. 11 - Alexandra - 14 puncte
Concurent nr. 12 - Irina - 28 puncte
Concurent nr. 13 - Denisa - 12 puncte
Concurent nr. 14 - Adhelia - 10 puncte
Concurent nr. 15 - Radu - 8 puncte
Concurent nr. 16 - Mariana - 12 puncte
Concurent nr. 17 - Mirela A. - - -
Concurent nr. 18 - Gabriela - - -
Concurent nr. 19 - Gizela - 23 puncte
Concurent nr. 20 - Emilia - 12 puncte
Concurent nr. 21 - Maria - 5 puncte
Concurent nr. 22 - Elena - 6 puncte
Concurent nr. 23 - Elena F. - 1 punct


Primii concurenți, după nr. de voturi sunt, deocamdată:

Silvia (10) - 54 p.
George (8) - 34 p.
Irina (12) - 28 p.
Mel (2) - 25 p.
Gizela (19) - 23 p.


 

Organizator:
Prof. Religie Mirela Șova
 

Commenter cet article
G
Mai, nush cat de corecte au fost voturile astea, ideea e ca mi se suspect ca Silvia, pentru non poemele religioase, sa primeasca atatea puncte-ca doar n-o fi lumea plina de pocaiti.In fine, sa castige non talentul.N-ar fi prima oara.Cititi "Iepurele de Martie"-un ditamai volum de poezie incoerent, dar poate sunt eu prea coerenta.<br /> In concluzie:succes, draga mea Silvia!Sa nu te calugaresti intre timp la cata patima pui in D-zeul tau;iar tu Mel, of, Mel, pentru poezia ta de cateva randuri..daca as scrie poezie cum o faci tu, as publica cate 2 volume deodata.<br /> Iar pentru organizatori: imi pare rau, dar chiar nu am cu cine sa concurez.<br /> O zi excelenta!
Répondre
M
<br /> Draga Gizela..., noi am inscris in concurs pe toti cei care ne-au trimis poezii... si am lasat votantii sa decida. Nu te pripi, votarea e inca in desfasurare!!! Si fiecare are pasiunile,<br /> inclinatiile si optiunile lui. Eu cred - atat ca organizator, dar si... concurent - ca este o experienta noua acest concurs. Poezie sau non-poezie, poti vedea spre ce se orienteaza unii, care au<br /> timp si chef sa voteze la un concurs de poezie. Eu ii admir sincer pe cei ce voteaza si incerc din rasputeri ca sa controlez corectitudinea acestei votari... De asemenea, mi-au placut mai multi<br /> dintre concurenti!!! O zi cat se poate de buna! Fii alaturi de noi!<br /> Si, te rog, fii mai politicoasa cu ceilalti concurenti! Aici nu se discuta optiunea religioasa a nimanui!<br /> <br /> <br />