Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Oamenii - trepte spre cer

25 Juillet 2008, 15:03pm

Publié par Mirela

Oamenii - trepte spre cer


Oamenii care înţeleg iubirea
Şi trăiesc iubirea,
În feluri sofisticate sau simple,
Dar la fel de profunde,
Sunt trepte spre cer, bucurii vii -
Intrânduri fericite ale lui Dumnezeu în lume.

Mă supun Ţie, Doamne, ca o fiică,
Sunt dintre fiicele Tale cu tupeu,
Îndrăznesc să mă bucur din cochilia mea sfâşiată -
De vini reale sau / şi închipuite -
Înot în marea Ta de har
Fără să obosesc, pentru că mă sprijină
Aceste trepte spre cer, aceşti oameni,
Care înţeleg şi trăiesc iubirea Ta.

Sunt peştele Tău mutilat şi rebel,
Vindecă-mă, Doamne, apără-mă de mine însămi.

 


Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article