Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Raspuns la foarte multa durere

18 Juillet 2008, 18:01pm

Publié par Mirela

Răspuns la foarte multă durere


Port în mine foarte puţină durere

Din amarul lumii, ce-necată, piere,

Dar atâta, Doamne, îmi e prea de-ajuns;

În adânc de suflet, valu-i m-a împuns.


Ce n-aş da eu, Doamne, puţin să alin

Cu o vorbă bună, suspinuri ce vin,

O îmbrăţişare, durerea să ia,

Versul de speranţă, zâmbet să redea!


Nu răspund cu lacrimi, ci cu rugă-n vers,

Nu pot schimba, Doamne, eu, al lumii mers,

Ci Te rog pe Tine, în inimi să dai

Cântecul ce curge din izvor de Rai!

 



Response to a lot of pain

 


I have inside me very little pain

From troubles of the world, who perishes by drowning;

But so, God, it's enough for me;

In my deep soul, its wave touched me.

 

What shall I do, God, just a little to temper,

With a sweet word, the coming sighs,

A hug, to take the pain,

The verse of hope, the smile to rise!

 

I can't respond with tears, but with prayer in verse,

I cannot change, God, the destiny of the world,

But I ask You, in the hearts to give

The song arising from the spring of Heaven!




Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article