Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Un gând bun, pentru CRĂCIUN! 16 decembrie 2009

16 Décembre 2009, 13:29pm

Publié par Mirela

Un gând bun, pentru Crăciun!

 


nasterea Domnului.

Gândul tău bun, pentru Crăciun şi Anul Nou, transpus în versuri, în proză sau, pur şi simplu, din suflet, este aşteptat pe site-ul Lăcaşuri Literare în perioada sărbătorilor de iarnă 2009 (fără un termen limită, ci până când se pot face urări!), pentru românii de pretutindeni, ca şi pentru orice creştin!

Adresa de e-mail pentru mesaje este: cultural@lacasuriliterare.com.

Vă invităm să ne împărtăşiţi gândurile dvs. în preajma sărbătorilor şi să uraţi prin intermediul site-ului nostru, ... cu drag!

 

 

Primul nostru gând, pentru toţi cititorii noştri:

   

„Îndrăznesc să te asemăn, îngere al meu păzitor,

cu steaua luminoasă ce alerga călăuzindu-i pe magii din vechime

la închinarea adevăratului Dumnezeu,

când Mântuitorul lumii S-a născut în Bethleem;

iar tu, cu petrecerea ta cea nedespărţită de mine

şi purtătoare de lumină,

îmi arăţi calea cea dreaptă care duce spre Împărăţia Cerească,

pentru ca acolo să mă învrednicesc

să cânt împreună cu cetele cereşti,

slavă Împăratului Slavei,

Celui mai înainte de veci: Aliluia!”

(din Acatistul sfântului înger păzitor)

 

*******

Acoperit de gânduri sumbre,

Spre steaua mea ochii-mi ridic

E iarnă, ninge, îmi e frig -

...Se risipesc cele lugubre.

 

Zăpada râde-ncetişor,

Cu chicoteli de fulgi năstruşnici -

...Nu poţi acum să te întuneci,

Când ai un înger păzitor.

 

Dansând cu toţii de Crăciun,

Cu inimi bucuroase, pline,

Azi suntem magii din vechime,

Şi ne-nchinăm Pruncului Bun.

 

Şi fiecare are-o stea

Care-l conduce-n veşnicie:

Spre Cel născut ca să învie

Speranţa-n toţi care vor vrea.


*******


Doamne, mă rog împreună cu toţi strămoşii Tăi după Trup, aşteptându-Te cu aşteptarea lor, dorindu-Te cu dorul lor, spre a mă bucura cu bucuria lor şi cu a celor ce Ţi s-au închinat în ieslea Betleemului.

Nu depărta de la noi harul Tău cel luminos care a strălucit pentru prima dată în Betleemul Iudeii, pentru rugăciunile Maicii Tale şi ale Sfinţilor Tăi, Amin!

Fă ca şi acest Crăciun să aducă pentru cei credincioşi bucuria Naşterii Tale celei mai presus de înţelegerea omenească!

 

Mirela Șova

Commenter cet article
S
<br /> Your blog is pretty good and impressed me a lot. This article along with the images is quite in-depth and gives a good overview of the topic.<br /> <br /> <br />
Répondre