Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Re-Capitulare - de Mirela Sova

31 Janvier 2012, 15:41pm

Publié par Mirela

2374512369_a7366d9886.jpgRe-Capitulare

de Mirela Șova

 

 

 

Am privit la ce mi-ai dat,

Toate le-am lăsat în urmă,

Chiar și pajiștea de sârmă

În care m-am înghimpat.

 

Mi-a fost greu să mă desprind

De o floare violetă,

Avea vocea prea stridentă,

Nici măcar prea mirosind.

 

Când credeam că-s pregătită

Și-n oglindă m-am privit,

Tu, Preavrednicul Iubit,

M-ai lăsat dezvăluită.

 

Am zăcut de speriat,

Era groază și mirare,

Și-ntr-un gând spre înserare

Am pledat: nevinovat.

 

Au trecut momente mute,

Sufletul agoniza,

Pacea Ta întârzia,

Încă nu știam răspunde.

 

Până când cu mulțumire

Zâmbetul Ți-am mângâiat.

Era totu-adevărat:

Pocăință și uimire.

 

Nici măcar n-am mai privit

Vreo oglindă nevăzută.

Calea Ta era țesută

Într-o cruce de argint.

 

Sub zăpada milei Tale,

Ghiocel înfricoșat,

Te aștept neapărat

Să deschizi iubirii zare.

 

„Particip la Concursul de poezie ortodoxă” (click)

Commenter cet article