Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Mana Domnului - de Mariana Gheorghe

21 Février 2011, 12:43pm

Publié par Mirela

Mâna Domnului5464046755_792b5515e0.jpg

   de Mariana Gheorghe

 

 

 

Când am numărat degetele Domnului,

Am văzut cum, toate cinci,

Îngheţaseră în infinit.

După ce am clipit,

Ele s-au înmulţit.

 

Când am văzut arătătorul Domnului,

Cerul s-a înstelat,

Porţile Raiului s-au deschis.

După ce am clipit,

Ele erau numai vis.

 

Când am zărit inelarul Domnului,

Cerul s-a înfrigurat,

Râul de Lapte s-a vălurit.

După ce am clipit,

Totul era socotit,

Numărat.

 

Când m-a mângâiat mâna Domnului,

Pana mea a înmugurit.

După ce am clipit,

Cerul a lăcrimat.

 

 

(publicată în anul 2009, în volumul "Cămaşa sufletului", Editura Academiei Internaţionale Orient-Occident)

Commenter cet article