Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Catre Maica Domnului

24 Juillet 2008, 17:44pm

Publié par Mirela

Rugăciune de copil la Maica Domnului

 


Sunt micuţ, Măicuţă Sfântă,

Nu ştiu binele şi răul,

Inimioara mea îţi cântă,

Către tine-mi zboară gândul.

 

În a ta împărăţie

Ştiu că e foarte frumos.

Şi mai ştiu că numai ţie

Ţi-a spus „Măicuţă" Hristos.

 

Nu te supăra pe mine

Când greşesc; sunt încă mic;

Când mă rog cu drag la tine,

Nu am teamă de nimic.

 

Fă-mă să ajung mai mare

Şi mai bun, mai înţelept;

Creşte-mă ca pe o floare

Şi ţine-mă strâns la piept.

 

Cum pe Pruncul tău îl ţii,

Ia-i în braţe pe copii!

 

 


 

Copilul, mama și Fecioara Maria


Mama mea se roagă Maicii Sfinte

Pentru mine, ca orice părinte;

Îi văd mâinile împreunate

Şi privirea ei citind din carte.

 

Candela scânteie în tăcere ...

Maica Sfântă vine-n încăpere,

Are-un văl de aur şi argint

Şi-o privire plină de alint.

 

Mama n-a văzut-o; numai eu

Privesc la Maica lui Dumnezeu.

Şi îmi plec genunchii-n rugăciune,

Tremurând de o aşa minune.

 

Spun „Cuvine-se cu-adevărat",

Către Măicuţa de Împărat.

Sufletul mi se umple de pace,

Orice-amărăciune se desface.

 

Eşti şi Maica mea, şi-a mamei mele,

O, Fecioară, lună între stele!

 


 

Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article