Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Blog Mirela Șova

Rugaciune catre Sfanta Parascheva de la Iasi

1 Juillet 2008, 17:33pm

Publié par Mirela

Rugăciune către Sfânta Parascheva de la Iași

 

  

Am aflat de lacrimile tale, sfântă,
Ce au curs din dragoste prea multă,
Când la rugăciune te plecai
Şi-n biserică îngenuncheai...


Una din aceste lacrimi sfinte
Rugăciune a rodit, fierbinte,
Şi în inima mea sărăcită,
Care vrea să fie miluită.


Sfântă Parascheva de la Iaşi,
Singur la necaz să nu mă laşi,
Ci roagă pe bunul Dumnezeu
Ca să rabd, cu pace, orice greu!


Să am şi eu milă de săraci,
Aşa cum tu ai putut să faci,
Când ţi-ai dat hăinuţa cea aleasă
Pentru alta, veche, zdrenţăroasă...


Sfântă Parascheva de la Iaşi,
Singur, la necaz, să nu mă laşi!


Spre povestire adaptată a vieții Sfintei Parascheva, click aici.

 

 



Autor:
Prof. Religie Mirela Șova

Commenter cet article